Cottage-weekend

 
Så var vardagen åter i rullning efter en torphelg uppe i Åsmundsbo. Eftersom vi varken innehar rinnande vatten eller elektricitet, så blir det inte att vi åker upp särskillt ofta. Men nu skulle pappa upp en sväng över helgen, så vi bestämde oss för att följa med. Barnen har varit mer lugna och harmoniska än någonsin, och jag känner mig för engångsskull pigg och utvilad. Det enda negativa var väl all jäkla mygg och broms, och jag som lider av grav fobi för flygfän. Fy sjutton alltså! Lyckades dock klara mig undan för att bli biten, Meja likaså. Lilleman däremot ser inte klok ut, stackars liten! En fästing fick vi också plocka bort härom kvällen.Han lyckas åka på allt den där lilla killen, så blir det när man far omkring precis överallt och hela tiden. Helgen har bjudit på allt från strandhäng till traktor-åk och grillkvällar i skymningen. Mys! 
 
Idag har vi varit iväg på förmiddags fika hos svärisarna innan storhjärtat var tvungen att åka till jobbet. Annars har vi bara varit hemma, tvättat och packat lite smått inför resan ner till västkusten tidigt på onsdag morgon. Åh, som vi längtar nu! Hela 6 dagar blir vi borta, lite kort kan jag tycka men så hellre det än att inte åka alls. Nu ber vi till vädergudarna att veckan bjuder på sol och många härliga plusgrader! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR