Godmorgon!

 
Nja, om denna morgon verkligen är så god vette tusan! Meja har sovit riktigt kasst i natt, då hon somnade utan pyjamasen på i natt. Hon blir alltid så täppt i näsan då. Jag förstår inte hur det kan vara så kallt inne i sovrummet, men så varmt i övriga lägenheten?! Måste vara något knasigt med ventilationen misstänker jag! 
 
Här gjorde vi iallafall morgon någon gång kring sju-tiden. Sitter just nu bänkad framför barnkanalen med en stor kopp oboý. Denna i sådan där blaskig pulver version som man blandar med vatten. Ja, den riktiga oboýen var helt slut i affären igår. 
 
Idag står mini-jul på agendan, så jag har en del att stå i under dagen. Mat skall lagas, klappar skall slås in..listan kan göras lååång! Skall se om dotra möjligen vill somna om en stund så att jag får lite gjort. 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR