En liten sjukling

 
 
Hej från sjukstugan! Lilleman ser ut att ha åkt på något som kan likna magsjuka, kass i magen och var riktigt dålig i morsse. Nu verkar han dock må bättre, ingen feber och leker på som vanligt. Det verkar ju ha varit något kortvarigt, nu håller vi bara tummarna för att ingen annan utav oss åker på eländet.
 
Annars så har vi bara haft en lugn och skön innemys-dag med soffhäng och lek. Finns inte på världskartan att vi ger oss ut i denna grönlandskyla. Inte idag. Jag som var bombsäker på att vi hade tid hos barnmorskan i eftermiddag hade tagit helt fel på tid och datum. Vilken tur att jag såg det när jag vaknade, så att vi slapp komma till mvc och vända igen. Visade sig att vi inte hade tid förens på tisdag eftermiddag, så kan det gå!
 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen i förhoppning om att bli lite människa. Sedan förebereda kvällens middag och fixa med lite annat här hemma som jag bara inte orkat ta tag i ännu.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR