Eftermiddag på stranden

 
Så var vi åter tillbaka på svensk mark efter en liten mini-weekend till Tallinn. Färjan lade till vid Värtahamnen någon gång kring tio, och därifrån tog vi bilen till Globen för lunch och varsin glass. Galet trötta packade vi in oss i bilen och tog oss vidare hem för middag och mys hemma hos svärisarna. Lilleman bjöd på skrikfest, medans en annan sov sig igenom eftermiddagen och kvällen. Jag gissar på att vi ramlade innanför dörren kring sex-tiden, körde en maskin med tvätt och sedan stupade vi alla fyra i säng. 
 
Storhjärtat är tillbaka på jobbet, och jag har idag varit ensam hemma med båda mina troll. Meja har varit en riktig trött-fia, så jag och lilleman har hängt på balkongen, lekt och haft pannkaksbrunch. Mysigt att få lite ensamtid bara vi två, ingen lillasyster som stör och stjäl min uppmärksamhet. 
 
Så snart storhjärtat kommit hem från jobb, packade vi in hela familjen i bilen för en eftermiddag på stranden. Gjorde ett snabbt stopp vid Nancy's där vi köpte med oss mat och dricka, jag fullkomligen älskar deras sallader. Så fräscha, goda och framförallt mättande! På stranden blev vi kvar i närmare två timmar tills det började blåsa kallt. Väl hemma tog vi oss en tupplur innan vi gav oss ut på en kvällspromenad ner till Max. En maxbox och en stunds lekande traskade vi hemåt. Mina troll sover för natten och det är dags för mig att göra detsamma. I morgon är vi bortbjudna på lunch och till kvällen vankas det bröllop!
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR