Elias 3-år!

 
Älskade lilla troll, vart tog tiden med dig vägen?! Är det klokt att du redan hunnit fylla tre?! Är så himla stolt över att just jag fick bli din mamma, och att just jag får vara med om dina stora framsteg och allt du tar dig för. Jag älskar dig så oändligt mycket, mer än vad du kanske själv förstår. Jag är så lycklig att just du är MIN!
 
Vi har haft en så nedrans mysig dag här hemma tillsammans med hela familjen. Fikat tårta, kakor och bullar. Lilleman har blivit så bortskämd med blixten tårta och fina paket, vi är så otroligt tacksamma! Efter kalaset slog lilleman följe med resten av familjen till Sydpoolen för plask och lek. Själv bäddade jag ner Mejsy i vagnen, packade väskan och tog oss ner på stan ett slag. Så skönt med lite "ensam-tid", och hem kom jag med en helt ny garderob. Hej sommar, jag är redo för dig! 
 
Det var minsann en trött liten kille som ramlade innanför dörren här för bara en liten stund sedan. Så nu blir det till att lägga dem små för natten, sedan soffmys och invänta storhjärtat! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR