Midsommar på Torekällberget

 
Det blev ett relativt lugnt och stillsamt midsommarfirande för våran del, precis som jag önskade. Lite förmiddags shopping på Rusta och ett besök på Torekällberget med traditionell folkdans och skönsång kring midsommarstången. Lilleman tröttnade ganska så snabbt, trött och ont i halsen. Stackars liten! En ballong senare verkade allt vara tipp topp igen. Sedan tog vi vårat pick och pack och tog oss ner på stan för middag på Ceasar's. Storhjärtat var tråkig som vanligt och beställde pizza, själv slog jag på stort med babybackribs med pommes. Så gott! Lilleman som höll på att förgås av trötthet, slocknade hängandes över stolen. Meja ville såklart inte vara sämre, gnällde och grinade så det stod härliga till. Festlig midsommar må jag säga! 
 
Efter middagen packade vi in oss i bilen ännu en gång för kvällsfika hos svärisarna. Båda barnen sussar nu sött, och jag skall strax göra detsamma. Har ni haft en fin midsommar?!
 
 


Denise - mamma till Noah!

Här blev det lugnt firande i Sunne hos sambons föräldrar


Blogg: http://danajs.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR