- Påskafton ♥

 
Hej raringar, och glad påsk! 
 
Vilken mysig dag vi har haft här hemma! Idag har vi nämligen haft min fina mamma och hennes kille över på påskmiddag. Jag är så mätt så att jag snart spricker, och lillan lever väl loppan vid det här laget. Bjöd på en härlig trerätters i form utav toast skagen till förrätt, köttgryta gjord på oxytterlår till varmrätt och hallonpannacotta med färska jordgubbar och riven choklad. Ni hör ju säkert själva hur gott det låter?! 
 
Lilleman for mest omkring som ett litet eldskott, upptagen med allt vad heter påskägg och godis. Han har med andra ord inte haft någon som helst tid för att sitta ner och äta tillsammans med oss andra. Nåja, förhoppningsvis äter han bättre i morgon när vi ska iväg på ytterligare ett påskfirande. Jag hade egentligen tänkt att jag skulle slänga ihop morgondagens bakverk redan ikväll. Men jag är på tok för trött, så det får vänta! Istället har jag nu intagit fullt ryggläge i soffan framför fångarna på fortet med godisskålen i högsta hugg. Kan någon snälla stoppa mig?! Haha!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR