Dopfix!

 
Elias dop 11.06.25 ♥
 
Den 13:e juli smäller det! Då ska vi ha dop och 3-års kalas för våra älskade små troll. Kyrka och lokal bokade vi redan idag, nu återstår bara att få ut inbjudningar och planera allt runt omkring. Vi kommer eventuellt hyra in en catering firma som står för maten, tårtor kommer att beställas. Själv kommer jag med lite assistans från familjen att stå för dekorationer och annat mys dagen till ära. Jag tänker mig pastelliga färger, då lokalen i sig är så öppen och ljus. Så himla värt att lägga några kronor extra på inredning då vi slipper betala lokalhyra. Måste dock höra mig för vart jag kan hitta en fin dopklänning till Mejsy, kan inte minnas att någon i familjen har en till övers. Åh, jag bara älskar att kunna plocka fram den lilla kreativa människan i mig.
 
Annars så är jag ensam med båda mina troll ikväll. Storhjärtat jobbar sitt första kvällspass idag och i morgon, så jag lär få händerna fulla. Får se om vi tar tåget ut till mamma i morgon eller om någon hellre vill komma hit och hälsa på. Vore himla skönt med lite sällskap när man behöver det som allra mest. 
 
Nu- amma en hungrig liten tjej, sedan middag!


Frida

Härligt att dopet är bestämt :)
Ni får ju gärna komma hit som sagt =) kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR