Måndagskvällen

 
Trött morsa hej! Om det är något som jag inte har kunnat leva utan den senaste veckan, så är det min vän coca-cola. Jag som inte dricker läsk i vanliga fall, utan föredrar kolsyrat vatten. Nu vet inte jag hur bra det är att dricka så mycket coca-cola med en liten bebis i magen?! Nu får ni inte tro att jag dricker litervis varje dag, skulle mer säga att det rör sig om en burk om dagen, om ens det?! Skit samma, nu var det inte det jag skulle jag skriva om.
 
Måndagskvällen börjar lida mot sitt slut, mina fina killar har somnat för natten och jag ska strax göra detsamma. Haft en sådan sjukt härlig dag, om man bortser från att jag har så förbannat ont i både rygg och ljumskar dygnet runt numera. Storhjärtat har fått nytt jobb, och det har vi firat med restaurangbesök och myspromenad med nya vrålåket. Högst uppskattat av våran fina lilleman! Hade egentligen tänkt hinna med att svänga förbi Carina nu ikväll, men får ta det i morgon förmiddag istället. 
 
Nu - borsta tänderna, sedan soooooooova!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR