Meja 3 dagar gammal

 
Som ni kanske förstår, så lever vi fortfarande i denna fantastiska lilla bebis-bubbla. Dagarna med Meja är så otroligt mysiga, och vi kan inte få nog av denna lilla tjej. Än sålänge har vi inte skapat några fasta rutiner här hemma, utan tar dagarna som dem kommer. Något jag tycker att man skall göra såhär i början. Vi har blivit ordentligt bortskämda med sömn, och för att vara så nyförlöst så känner jag mig ändå ovanligt pigg och utvilad. Dock är jag fortfarande yrslig och svag efter den enorma blodförlusten, samt att jag känner av obehag i höger hand med domningar och stickningar efter förlossningen. Jag skall berätta mer detaljerat i en kommande förlossningsberättelse.
 
Idag har jag och Mejsy tagit en åktur med pappa i nya bilen. För er som inte vet, så sålde vi av våran skoda octavia och är numera ägare till en audi (kombi). Jösses, vilken skillnad skall ni veta! Nu åker båda barnen säkert, och vi slipper oroa oss för kommande reparationer och oväntade kostnader. Det är så mycket som händer i våra liv just nu, nästan lite överväldigande emellanåt. Jag vet inte hur många gånger jag har fällt en tår för att jag är så lycklig och tacksam över vad livet skänker mig. 
 
Har just nu en liten goding som ligger och snuttar på bröstet, förhoppningsvis för sista gången den här kvällen. I morgon kommer mamma och syster för att hälsa på våran lilla Meja för första gången. Som vi längtar! Men först väntar ett återbesök på sjukhuset tidigt i morgon förmiddag.


nathalie

grattis, vad söt




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR