M å n d a g

 
Igår gick vi all-in på söndags-mys hemma hos mormor. Efter en riktigt tuff och energikrävande vecka, var det skönt och framförallt välbehövligt att få komma bort och överlåta ansvaret över barnen bara för en liten stund. Vi tog en härlig promenad i den friska höstluften, avnjöt en riktigt god middag följt utav dessert och ett glas rött.
 
Så snart barnen krupit ner i sina sängar och somnat för natten, myste jag och storhjärtat ner oss i soffan framför The Bachelor. Blev en tidig kväll även för oss, och jag var nog inte ensam om att känna mig ordentligt utvilad när vi klev tidigare i morsse. 
 
Idag har vi tillbringat dagen nere på stan tillsammans med Carina, Sofia och barnen. Lekt och lunchat på McDonalds, det är mig en fröjd för ögat att se dem små liven leka så fint tillsammans. Självklart uppstod väl både och en annan konflikt, men ingenting vi inte kunde lösa. 
 
Nu är det strax läggdags här hemma. I morgon måste jag sitta och planera diverse inköp och mathandling inför Elias kommande operation på onsdag. Ska bli mycket intressant att se hur han kommer att tackla att endast få leva på flytande föda i drygt en veckas tid. Jag återkommer i ett senare inlägg om vad det är för operation han ska genomgå. 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR