Orolig natt

 
Lilla älsklingen sussar gott med snutte-kaninen tätt intill
 
Hej vänner! Här har vi haft en väldigt orolig natt och morgon med skrik och gråt. Vet inte alls vad som är fel, och blir lite konfunderad om lillskrot har tänder på gång eller om hon bara mår allmänt risigt?! Ena natten sover hon hela natten och nästa natt är det som i natt. Mycket märkligt kan tyckas!
 
I förmiddags tog hon i allafall igen lite förlorad sömn, och har varit en betydligt gladare unge under eftermiddagen och kvällen. Passade på att ta mig en välförtjänt tupplur jag med. Jag har, av förklarliga skäl inte sovit så värst bra i natt. Kan lova er att det blir tidig sänggång även for this mama!
 
I morgon står visning på agendan, kul! Dock är jag inte lika säker på att vi får lägenheten, då vi står som plats 22 i kön. Bara att hålla tummarna, snart ska det väl ända ge med sig. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR