Tuffa dagar

Jaha vänner,två dagar har gått sedan senaste uppdateringen. Meja insjuknade här under natten, inga vattkoppor som vi först trodde. Det röda utslaget under ögat liknar mer en förkylningsblåsa och nu är ungen genomförkyld. Hela dagen har hon varit sådär loj som man kan bli vid en förkylning och snoret rinner likt kranvatten ur den lilla lilla näsan. Älskade lilla vän! Så idag har vi haft en riktig inomhusmys dag, lite golvlek varvat med soffhäng och pizza-bak.
 
Till kvällen sedan tog jag med mig Elias ut och tillsammans gjorde vi en kvällstur till coop. Något som vi definitivt borde göra betydligt oftare. Det var alldeles för längesedan jag fick rå om min lilla kille och ägna min fulla uppmärksamhet åt bara honom.Så otroligt värdefullt, ibland kan det vara bra att påminna sig själv om det. Meja gick det ingen större nöd på, hon klarar sig minst lika bra hemma med sin pappa. Sedan vi kom hem har hon dock vägrat släppa taget om mig och varit super cranky. Så nu skall jag försöka lägga min lilla sjukling, känner inte alls för att lägga ner henne nu när hon äntligen sover så sött på mitt bröst. Finns det möjligen något ljuvligare att vila ögonen på?! Nästan så att jag överväger att ligga kvar här, stunder som dessa kommer aldrig tillbaka. Jag vill ta vara på varje stund medans jag kan! 
 
Jag avrundar här och önskar er godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR