T o r s d a g

 
I natt bröt den där förkylningen ut som jag bara gått och väntat på i flera dagar. En torr och slemmig rethosta och näsan rinner likt kranvatten, blä! Dagen började i allafall med ett kort besök på MVC för att få nya minipiller utskrivna för ett år framåt. Är så himla nöjd med mina cerazette, den där hormonspiralen får vänta! Vad jag dock inte är särskillt nöjd med är att våran fina Eva har återgått till sina gamla tjänst på hennes tidigare arbetsplats. Ledsamt då jag så gärna ville visa upp lilla damen som nu mera inte är så liten längre. Därefter blev det en snabb sväng till Ica maxi för storhandling, för att sedan hämta hem lillemannen från förskolan. 
 
Eftermiddagen tillbringade vi på Fun house här i Södertälje tillsammans med vårat härliga mammagäng som numera bara växer sig större. Idag hängde nämligen Vickan och hennes lilla Samuel (2-månader) med för lite mys, bus och lek. Så otroligt kul! Vi blev kvar ett bra tag tills det slutligen var dags att åka hem. 
 
Ikväll unnade storhjärtat mig lite "egentid" genom att ta med sig barnen till deras farmor och farfar, och jag fick ett par timmar till att bara vara. Och eftersom att jag mår som jag mår så har jag spenderat kvällen liggandes i soffan framför teven. Jag borde ha sovit för längesen, men förkylningen håller mig vaken. Jag håller tummarna för en bra natt så jag orkar morgondagen. I morgon åker vi till mamma och där blir vi kvar över natten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR