Gårdagen






Jag låter bilderna tala för sig själv. Gårdagen vart så lyckad som jag önskade att den skulle bli. Mötte upp mamma och syster för en mysig kväll på stan, barnen lämnade jag hemma med pappan i familjen. Jag njöt av varje sekund kan jag lova! 

Vi startade kvällen med en helt fantastiskt god mat på Grill Ruby i Gamla stan. Jag har aldrig någonsin unnat mig en sådan dyr middag, tack snälla mamma!! Där blev vi kvar i någon timme eller två, innan vi fortsatte vidare mot Belgobaren. Tog varsin hallon öl, en framboise för min del. Så himla god om ni frågar mig :) Någon gång kring tio-tiden var det dags för hemgång. Dels för att syrrans hund inte skulle bli ensam för länge, men också för att meja ännu inte fixar att vara ifrån mig en hel natt. Jag har aldrig sovit borta från henne sedan hon kom till oss. Och i ärlighetensnamn vet jag inte om JAG skulle klara av det heller. Mammas lilla flicka ❤️

Hur som helst, en super mysig kväll vart det i alla fall. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR