Smaka på Stockholm

Åh! Idag har vi haft ännu en sådan där underbar dag att lägga på minnet. Smaka på Stockholm levererade precis som alltid och jag känner mig bara sådär lycklig ända in i själen. Tänk vad lite sol kan göra, folk är glada och staden fullkomligen sjuder av liv. Det är så himla härligt tycker jag! 
 
Vi mötte upp mamma och Mats kring tre-tiden och hittade oss ganska så snart ett ledigt bord i det enorma folkhavet. Jag och storhjärtat avnjöt varsin himmelskt god churrasco (grillad fläskkarré finskuret och blandat med lök, örter och grillad färskpotatis). Mums! Tog varsitt glas öl, för att sedan fortsätta mot stora scenen och tältet för att kolla på bilar. Gissa vem som var överlycklig, om inte våran lilla kille! Fiskade fiskdamm och kammade hem ett presentkort på Buttricks, samt en gosedjurskanin från barncancerfondens lotteri. Jag tyckte gott och väl att vi kunde bidra med en slant till förmån för cancersjuka barn. 
 
Efteråt bjöd mamma på bubbel från Tattinger, så lyxigt! Glasen fick man dessutom på köpet. Fortsatte vidare mot Melanders och sedan bestämde vi oss för att bege oss hemåt. En sväng in i Gallerian, och bortskämd blev jag som vanligt med världens finaste klänning att bära på bröllopet nästa helg utav min älskade make. Tack tack taaaaack världens bästa älskling, i freaking lööööööv yoooou! En timme senare var vi hemma igen, trötta och fullproppade med en massa härlig energi. 
 
Måndag i morgon, ny vecka fullproppad med en massa roliga aktiviteter. Mest av allt ser jag fram emot torsdagens playdate med våra fina vänner Frida och Malte. Även fredagens tjejkväll med mami och syster, samt bröllopet som äger rum under lördagskvällen. Givetvis skall vi försöka klämma in onsdagsrytmik på öppna förskolan också, det får vi inte glömma för allt i världen!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR