BVC & 18 månaders kontroll

I förmiddags var vi iväg till BVC för 18-månaders kontroll, jag och Meja. Med en vikt på 10,980g och en längd på 85cm, jisses! Det förklarar varför vi redan börjat smyga in på storlek 92. Fullt "godkänn" i alla moment, dock fick vi en ny tid för vaccin då smittorisken är stor då storebror ligger hemma med vattkoppor. Ingen är gladare än jag, för det här med sprutor är verkligen inte min grej! 
 
Efter besöket  tog vi en snabb sväng in på Tempo och köpte med oss lite go'frukost innan vi satte oss på bussen hemåt. Båda barnen har tagit sig en välbehövlig eftermiddags-vila, skall passa på att göra detsamma. Vattkoppor är verkligen ingenting jag önskar någon, inte ens min värsta fiende. Det värker i varenda liten centimeter i min kropp att se mitt älskade barn såhär. Fy sjutton alltså!!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR