En barnfri kväll

 
Behöver jag ens tala om hur mycket och länge jag sett fram emot denna kväll? Lämnade av kidsen hemma hos faster kring två-tiden och tog pendeln upp mot Stockholm för en barnfri kväll med min kära make. Meja bröt ut i tårar för första gången, trots att jag pussade på, vinkade och försäkrade henne om att vi kommer tillbaka jätte snaaaart. Det är så hjärtskärande, samtidigt som jag vet att det är nyttigt för henne att få uppleva separation och saknad. Det är ju så barn utvecklas och blir starka, vi kan inte alltid sitta ihop hur mycket vi än vill. 
 
Vi tog hur som helst in på O´learys på tolvhundra i Tele2's arena för lite middag och glo matchen mellan Chealsea-Arsenal. Därefter fortsatte vi vidare mot Söder och Medis kök&bar. Satte oss på uteserveringen och tog varsitt glas och där blev vi kvar en stund. Vi skippade alltså vad som skulle ha blivit en mysig kväll i bio-salongen. Vi kände inte riktigt att det fanns något vettigt att se i filmväg, och bestämde att ta biokvällen vid ett senare tillfälle. Bra mycket mysigare att kura in sig i en gosig filt och snacka bort kvällen med the love of my life. 
 
Hämtade hem två trötta kids strax innan halv nio, en skål gröt och lite frukt i magarna somnade dom som stockar båda två. Med det sagt önskar jag er en godnatt! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR