Hej hej lördag!

 
Först och främst vill jag verkligen tacka alla mina trogna läsare som klickar sig in här varje dag trots frånvaro från min sida. Dagarna går i ett enda ryck, Meja har börjat på förskolan och plötsligt känns hon så himla stor. Det värker i mitt arma mammahjärta att vara ifrån mina älsklingar, men samtidigt glad över att dem går på en sådan bra förskola. Meja har inte fällt en endaste liten tår sedan inskolningen, istället rusar hon in på avdelningen och grejjar med allt som kommer i hennes väg. Hon vet precis vart allting finns och hon har inga problem med att ty sig till sina pedagoger. Älskade onge! Själv har jag två eventuella jobbintervjuer redan i nästa vecka. Är så himla stolt över mig själv och vad jag har åstadkommit de senaste dagarna. Det lönar sig att ligga i och lita på att allting löser sig bara man själv vill det. I mitt fall så lyckades jag alla gånger! Nu håller vi bara tummarna att detta går vägen och att jag snart har en arbetsplats att gå till. 
 
Idag har vi tillbringat eftermiddagen nere på stan för lite korvlunch och lek. Passade även på att springa några ärenden och handla hem det allra nödvändigaste i matväg. I morgon väntar en barnfrikväll med storhjärtat, mys-middag och bio står på agendan. Barnen lämnar vi hos faster och kusiner, det blir toppen! 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR