Hello!

 
Torsdag och det är bara minuter kvar tills vi äntligen tar långhelg. Som alltid är båda kidsen lediga på fredagar, så otroligt värdefullt för mig att få ha dem hemma en extra dag såhär i veckan. Om jag själv skulle få välja så önskar jag att vi i fortsättningen kommer ha möjligheten att få behålla våra långhelger. Hur mysigt vore det inte?!
 
Idag var första dagen på veckan som jag inte har haft något inbokat, känns som om att jag inte har gjort annat än att springa på möten tvärs över halva stan. Har varit så otroligt peppad och fylld med massa härlig energi! Mötet med Retail Group igår gick över förväntan, och jag känner mig nöjd över vad jag har presterat so far. Om en dryg vecka kommer jag bli meddelad om hurvida jag ligger till i deras rekryteringsprocess. I början utav november månad är jag även inbjuden till rekryteringsträff på Solliden (Skansen för er som undrar). En tidigare arbetsplats som jag hoppas att få komma tillbaka till, ingen skulle bli gladare än jag! 
 
Annars så har jag haft en urmysig eftermiddag med lillsnos. För en tid sedan fick barnen en bondgård med fantastiskt ljuvliga träleksaker i form utav djur, fordon etc. Jag ska försöka fota och visa er i ett senare inlägg, den har vi i allafall lekt med idag. Det här med att plocka i och ur är himla kul just nu. Hon pekar, härmar och tjuter av glädje när man berömmer henne. Älskade onge! Elias har tillbringat eftermiddagen i bilverkstaden tillsammans med pappan i familjen, lite välbehövlig grabbtid far och son emellan.Bilar bilar bilar, tänk att bilar kan vara så kul! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR