Måndagskvällen

 
Med handen i chipsskålen och en kopp te framför Teen mom 2. Jag är nästan lite små chockad över hur lättsövda barnen var ikväll, inte nog med det så har lilla fröken knappat legat vid bröstet förutom nu ikväll innan läggdags. Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt gnälliga inlägg igår, intalar mig själv att det var tröttheten som talade. Någon undrade såklart vart min man befinner sig mitt i det hela?! Då vill jag vara noga med att poängtera att han gör sitt yttersta för att vara så delaktig som möjligt. Vi hjälps åt att trösta, avleda och finnas till trots att känslan av otillräcklighet tar vid. Vad jag däremot saknar är hans förståelse för mina känslor, hur jag upplever dagarna och mina tankarna kring allt som sker i våran nya vardag. Det har varit ett enormt tufft år, självklart kommer jag inte att skriva om detta här för det är ingenting som angår någon annan än oss som familj. Men min blogg ser jag som en bra plats att få ventilera, dela med mig och få ett perspektiv på mina tankar och ord. 
 
Hur som helst, i morgon har jag en del viktiga saker att göra. Jag vet inte riktigt hur jag skall få tiden att räcka till, men i morgon eftermiddag väntar bl.a en visning som vi fått erbjudande på. Nog för att vi har plats 16 i kön, men det skadar ju aldrig att titta på den. Vi får helt enkelt hålla tummarna och se vart det bär av!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR