1:a September

 
Herregud, det är 1:a September idag!! Sommarmånaderna är nu officiellt över och vi välkomnar hösten med öppna armar. Dagen till ära tog vi oss en ordentlig sovmorgon här hemma, jag och Meja. Många och långa vakna nätter har tagit ut sin rätt. Meja har varit otroligt ledsen, orolig och skall helst vara nära jämt och hela tiden. Kan det vara så att hon känner den där omtalade separationsångesten inför allt vad komma skall?! Jag tror det. Och inte hjälper det att vi försöker vänja av henne bröstet heller, hennes ända stora trygghet. Hon har aldrig någonsin tagit nappen eller flaskan heller för den delen. Vi har en tuff period framför oss, samtidigt som jag försöker hålla modet uppe och tror stenhårt på att vi kommer fixa detta galant! 
 
Hela förmiddagen och eftermiddagen har jag ägnat åt jobbsök och annat pyssel här hemma. Meja sover gott i våran stora säng sedan snart 2,5h tillbaka och Elias pillar på paddan. Tvättmaskinen går varm, diskmaskinen likaså. Allt är i sin ordning med andra ord! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR