Forever fit Change 9 . dag 2

 
Jaha vänner, då är vi inne på dag 2 med Forver Fit Change 9 och det har gått förvånansvärt bra. Första dagen är alltid lite knepig, man blir lite lätt mind fucked utav att motstå alla frestelser som kroppen vanligtvis är van vid. Det var svårt att lägga om kosten, hur, var och när?! Idag har jag koll på läget, hör och häpna vänner. Jag är inte det minsta sugen på socker, längtar fortfarande efter mat men jag har inte gått hungrig. Känner mig piggare och fräschare som aldrig förr. 
 
Lina Dag 2
Midja: 76kg
Bröst: 81cm
Arm: 27cm
Höft: 94cm
Lår: 53cm
Vad: 34
Vikt: 65,5
 
Som vi kan se från förgående dag, så har jag alltså droppat 0,7kg på vågen och 2cm smalare kring midjan. Känns så jäkla pepp att få lön för mödan, en stor klapp på axeln och jag kan knappt invänta morgondagens resultat.
 
Frukosten idag såg i stort sett ut som igår, gjorde morgon kring 09 och kickstartade morgonen med 30ml Forever Aloe Vera gel och en teblett Forever Therm som i sin tur sköljdes ner med ett stort glas vatten.Snörade därefter på mig skorna och gav mig ut för ett medelintensivt träningspass, 35min PW i solen med minstingen i vagnen. Lagom svettigt, men sjukt effektivt!
Någon gång kring 10:30 kände jag hur magen kurrade och ställde mig till att göra en god fruktsallad i form utav jordgubbar, plommon, päron och clementin samt ett stort glas vatten med två citronskivor. Hela lilla familjen påklädda och klara, snörade på oss skorna och gav oss ut på en lång cykel/promenad. Lunchen intogs på vägen, 1 påse fiber utblandat i ca 3,5dl vatten. Jobbigt läge när man måste springa på toaletten stup i kvarten likt en vandrande kran. Tanken var att vänta med min Forever Ultra shake tills middagsdags men hungern var total kring halv tre-tiden. Slängde ihop en smaskig smoothie med jordgubbar, björnbär, banan, mandelmjölk och en skopa Forever Ultra vanilj. Bättre än ingenting säg! En tur till lekparken och sedan hem igen och unnade mig en skål med körsbär. 
 
Sena kvällen är här och jag har hunnit med en kvällsrunda i friska luften. Vilken frihetskänsla att få snöra på sig skorna, plugga i musiken i öronen, släppa alla måsten och bara fokusera på att må bra. Livet på en pinne, jag älskar sommaren! Avrundade kvällen med två huttar Forever Aloe Vera gel och två tabletter Forever Therm och det med en sjuhelsikes massa vatten. Toaletten nästa! I morgon kör vi dag 3, ni förstår vad det innebär va? Jag får äntligen äta MAT!
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR