Forever fit Change 9 - dag4

Dag 1 (ovan) vs, Dag 3 (nedan)
 
Dagarna med Change 9 går verkligen så himla fort, i morgon kliver jag in på dag 5. Jag hade ju tänkt visa er en före och efter bild igår, men gör det idag istället. Ni kanske inte ser någon större skillnad, medans jag själv kan förnimma en liten midja där. Och den en gång uppblåsta magen ser jag inte längre skymten utav. Jag trodde att det skulle kännas mer ångestfyllt att visa er dessa bilder, varför skall det ens behöva vara så? Det här är min kropp och jag är stolt över den. Jag är inte tjock och inte heller smal, min kropp är alldeles lagom. Med min fantastiska kropp har jag satt två små barn till världen. Lite hull på kroppen har ingen människa dött utav! 
 
Lina dag 4
Midja: 72cm
Bröst: 79cm
Höft: 91cm
Lår: 53cm
Vad; 33cm
Arm: 26cm
Vikt: 64,8kg
 
Det var med ett glädje tjut som jag klev av vågen tidigare i morsse. Gårdagens slit gav i slutändan en rejäl utdelning. Med en viktnedgång på -1,7kg samt att jag har tappat hela 6cm kring midjan kan jag inte annat än att vara stolt. Idag har dock varit lite utav en "cheat-day", födelsedagskalas med diverse goda kakor, bullar och tårta var det svårt att motstå frestelsen. En munsbit här och där, har dock svårt att se att jag stoppat i mig mer än 600 kalorier idag. Ligger bra till med träningen i allafall, får hoppas att det väger upp dagens matintag. Känns onödigt att rabbla upp dagens intag då matschemat inte innehåller några större förändringar.
 
Haft en urmysig eftermiddag och kväll tillsammans med hela familjen, fastrar, kusiner m.fl. Sista natten som 5 år, i morgon är dagen som du så länge länge länge har väntat på. Dagen då du fyller 6 år, hur är det ens möjligt? Det känns ju som att det var igår du kom till oss, älskade lilla mirakelbarn! Dags att knåpa ihop de sista paketen och sedan vila huvudet på kudden,  
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR