Forever fit Change 9

 
Jag har klarat av min första dag med Forver fit Change 9. En riktig kickstart på min resa mot mitt nya hälsosamma liv. Det var alldeles för länge sedan jag lämande ett avtryck här inne, och kände att jag ville dela med mig utac den här resa tillsammans med er. Kanske är och blir vi flera som kan peppa varandra, det vore så himla ballt. 
 
Så otroligt ångestladdat, men för att ge mig själv och er en "fair" uppfattning om hur min kropp mår och ser ut idag så kommer jag regelbundet att väga och måtta mig själv från dag till dag. På så vis kan vi också följa upp huruvida Change9 faktist fungerar eller ej. Nu kör vi så att det ryker!!
 
Lina Dag 1
Midja: 78cm
Bröst: 81cm
Arm: 27cm
Höft: 94cm
Lår: 55cm
Vad: 36cm
Vikt: 66,2
 
 
 
Dag 1 är alltid tuffast, viktigt att dricka mycket vatten. Jag kan nästan höra hur det skvalpar om mig när jag rör mig. Det har varit riktigt jobbigt att behöva motstå all typ av föda förutom det frukt och grönt som är godkänt på den fria listan som du får äta under hela programmets gång. 
 
Morgonen kickstartade jag med 30ml Forever Aloe Vera Gel följt utav en tablett fiber therm och en sjuhelsikes massa vatten. Ja, en hel sjö skulle man kunna tro allt för att dämpa den värsta hungern. Unnade mig två stycken plommon och tre jordgubbar till mellis. Till lunch en påse fiber utspätt med 3dl vatten. En tur till lekparken och ytterligare liten plommon och jordgubbar på det. Har aldrig längtat så mycket efter mat som idag. Under sena eftermiddagen slängde jag ihop en smoothie på osötad mandelmjölk från alpro blandat med 5st jordgubbar, ett halvt päron och en skopa Forver Ultra med vaniljsmak. Jag har ju druckit godare, bara att härda ut för snart blir det lite bättre. Då orken och energin inte riktigt räcker till just såhär första dagen, så fick det bli ett lågintensivt träningspass här hemma. I morgon kör vi igång med full kraft, PW's följt utav styrketräning.
 
Till middag blev det 30ml Forever Aloe Vera och en tablett Therm + 2,5dl vatten. Samma visa innan läggdags ikväll och kanske någon frukt på det från fria listan. Hepp hepp!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR