Morning!

 
Här klev vi inte upp ur sängen förens någong gång kring nio-tiden, jag och minstingen i familjen. Så himla skönt! Storbarnet i famijen vet jag inte när han klev upp i morsse, men en sak som är säker är att han hitatt till kylskåpet helt själv. Jag är en väldigt närvarande förälder, det finns ingenting jag inte skulle göra för mina barn. Men ibland älskar jag hur självständiga mina barn ändå är.  Vårat mål som föräldrar är att lära våra barn att bli just det, självständiga. 
 
Idag skiner solen, tanken är att jag ska fylla poolen ute på balkongen och barnen får svalka sig en aning ifrån värmen som är. För min egen del står det tvätt, städ och packning på agendan. Jag behöver bara tänka på det så sköljer liksom ångesten över en likt en jätte tsunami. För att hantera situationen lite lättare, så hade jag tänkt att skriva en packningslista. Då slipper jag oron över att ha glömt något, och jag får en bättre översikt över vad som faktiskt skall med. 
 
Nu däremot skall jag försöka peta i mig lite frukost och krama på mina fina barn. Önskar er en fin dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR