Hello sunny day!



Vilket underbart väder vi har idag, tycker ni inte?! Idag hänger jag i min fina nya oversize tröja som jag faktist fyndade inne på Gina Tricot igår. Tokigt skön, så det inte är sant. Känner mig alldeles sprallig i hela kroppen, vill ut ut ut ut! En annan tyckte att det var på tiden att ta en lång och välbehövlig sovmorgon. Hör och häpna, men min fina lilla kille klev upp för bara en liten stund sedan. Nu sitter han här nedanför mig på golvet och lattjar med kastrullerna som han så fint har rivit ut från skåpen här i köket. I don't mind, städa kan vi göra senare!

När finaste fin kommer hem från jobbet, sticker vi iväg till lokalen och fixar med bordsplaceringen. Sedan ska jag försöka övertala honom att åka till stranden med oss. Måste ju faktist inviga min läckra bikini jag köpte igår. Underbar tanke att vi snart får spenderar många lata dagar vid havet, dricka öl och käka räkor på underbara bohuskusten. Längta längta längta!

Nu ska jag slänga ihop lite lunch till mig och min fina lilla bebis.

Ha en fin dag raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR