Mötet

Hej raringar! Ledsen får låg update här på bloggen, men idag har vi verkligen haft såååå mycket att göra. Vi har bland annat hunnit med att storstäda hela lägenheten och handlat en massa god mat och annat gottis inför ikväll. Nu är vi hemma hos Elias farbror efter att ha varit iväg på vårat efterlängtade möte. Jag svävar som på moln, allting känns så overkligt. Snälla, nyp mig i armen någon och tala om för mig att detta verkligen händer på riktigt?!

Maten ligger på grillen och vi ska snart till att äta, lite senare ikväll sticker jag ut med mina tjejor för ett glas. Känner inte alls för att dricka egentligen, mådde allt annat än bra från det att jag kom hem igår tills att jag gick upp i morsse. Hej bakis tjej!

Ha en fin lördagskväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR