Nattblogg.

Det blev verkligen allt annat än barnfritt denna kväll, då liten var på sitt absolut sämsta humör. För att jag skulle undvika att kollapsa av ren utmattning, tog finaste fin ut den lilla på en promenad i vagnen. Våran lilla kille befinner sig i en fas i livet då väldigt mycket händer på en och samma gång. Nya tänder ploppar upp titt som tätt, vi kämpar med viktuppgången och samtidigt som han så gärna vill lära sig att GÅ! Jag tror att denna kombination gör honom frustrerad och därmed kan han inte kontrollera vare sig beteende eller humör. Vilket i sin tur resulterar i att vi som föräldrar inte riktigt vet hur vi ska handskas med situationen. Det är så lätt att ta ut ilskan på barnet istället för på sig själv, aldrig i hela mitt liv vill jag att mitt barn ska känna sig otrygg. Jag vill tro att detta ger med sig, och detta väldigt snart!

I morgon hoppas vi på strålande sol, så att vi kan åka och bada jag och mina fina killar. Nu däremot blir det hoppla i säng.

Godnatt!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR