Söndag 17:e Juli

Hade en riktigt grym kväll tillsammans med mina underbara tjejor! Drog till Stanley's där vi drack sötsliskiga drinkar och dansade ända tills sent in på småtimmarna. Det här måste nog ha varit en av dem roligaste och sjukaste utgångarna på bra länge. Innan det var dags att dra hem, käkade vi bakismat på Frasses där vi stötte ihop med ett gäng berusade småpojkar. Vi blev kvar i nästan en timme och Naja hade en lektion i uppfostran. Har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv som då. Underbar jävla kväll med andra ord! ♥

Idag mår jag faktist helt okej, har hela morgonen och förmiddagen ägnat all min kärlek åt mitt lilla barn. Känner egentligen inte för att göra så mycket annat än att bara umgås och mysa med fina killar. Är löjligt sugen på att göra hemgjord pizza till middag, men jag är inte så säker på att vi har allting hemma. Suck suck...!!



matilda

fin blogg!



hur är det? :)


Blogg: http://hejbus.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR