Söndag 9:e Juli

Hade en grym kväll med mina fina tjejor Sofia och Naja igår. Drog till American bar där vi drack sötsliskiga drinkar och dansade hela natten lång. Gissa om jag är helt slutkörd idag, träningsvärk så att det heter duga but so worth it! Hela morgonen har jag och min fina lilla bebis legat i soffan och bara myst.

Nu är älsklingen hemma från jobbet och jag har precis suttit i telefon med mami. Jag har äntligen avslöjat våran lilla secret och jag tror att hon blev lika glad som jag. Åhhhhh, ni fattar inte hur jäkla happy jag är för detta?! Lite senare idag ska vi åka hem till Elias faster och berätta allting även för dem. Detta är vad alla har gått och väntat och längtat efter, och nu är allting plötsligt verklighet. Men först ska jag kränga i mig en stadig lunch, duscha och göra mig i ordning.

Har ni haft en bra helg?!














NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR