Gravid........IGEN???

Man skulle ju nästan kunna tro det, har i princip alla symptom som skulle kunna tyda på en eventuell graviditet. Fick plötsligt jätte ont i nedre delen av ryggen igår när vi var i centrum. Och på väg ner till pendeln blev jag genast jätte illamående, nästan så att jag vart tvungen att kliva av för att spy. Väl hemma gick det över, men nu mår jag lika illa igen. Har liksom en molande värk, ungefär som mensvärk och jag som redan haft min. Blir till att kuta ner till apoteket idag och köpa ett grav.test. Oavsett om jag är gravid eller inte, så kommer jag inte att behålla. Det finns varken tid, plats eller rum för ett syskon till Elias just nu. Håll tummarna för att det är ett falskt alarm!

Bebis är vaken och är sådär morgonmysig, åååååh vad jag älskar detta mammaliv. Jag vill att han ska vara såhär liten jämt jämt jämt! Ska ta och mysa ner mig under täcket en stund till och pussa på mina fina killar innan vi kliver upp och äter frukost.

Pusshaj!


amiofsweden.se

va omoget av henne :o


Blogg: http://amiofsweden.blogg.se/
Sofia

Hoppsan sa så det kan gå när man har kul =)

Hi hi, lycka till idag. Kram


Blogg: http://[email protected]



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR