Hemma!

Heeeej, nu är jag äntligen hemma igen efter världens bästa och mysigaste dag med familjen samt brudarna. Vi har promenerat på djurgården för att sedan ta djurgårdsfärjan över till slussen. Inte ett moln så långt ögat kunde nå, bara strålande sol! Så jäkla härligt så det finns inte, jag vill ha sommar nu nu nu!! Promenerade upp till järntorget i gamla stan och tog in på en lyxig liten restaurang. Där blev vi kvar ett tag, snackade, busade med bebis, åt och drack gott. Jag tror nog att vi alla blev något runda om fötterna där, förutom R som körde bil. Skildes sedan åt nere vid Kungsträdgården där jag och mina fina killar fortsatte promenaden till våran parkering.

Efteråt fick jag skjuts till Heron City där jag mötte upp brudarna för bio mys. Vi såg "Hur många lingon finns det i världen" alltså herregud vilken rolig film. Jag älskar moggisar, dem är så jäkla söta. Någon av er som har sett den? Naja, Frida och Vickan bölade i kör mot slutet medans jag lyckades hålla emot tårarna. Bästa filmen jag sett på länge. Tack tack tack alla fina för en super mysig dag, fan vad jag älskar er <3 

Nu väntar jag på att mina fina killar ska komma hem efter en mysig kväll hemma hos faster. Laddar upp med lite gottis, för ikväll är det elimination time i BB. Och så ser vi till att rösta hem fjortis Nicky okeeej?!

-Det står en kamel där också
-Det står en polis där
-Mm det står en polis där ute...Å shit det står en polis där ute!
-Jävlar! :D

Hahahahaha, så jävla sköna!!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR