Pinsamt!

Det är verkligen underhållande att varje dag logga in på bloggen och se hur vissa bara måste fortsätta involvera mig i sina liv. Har ni verkligen så tråkigt om dagarna?! Sluta skämma ut er för god sake, det enda ni kommer att belönas med är en fet jävla anmälan, och detta omgående! Jacqueline, jag vet inte vad du försöker uppnå med dessa småbarns fasoner, att du hatar mig har jag redan förstått. Be my guest, för jag är inget större fan av dig heller. Men är det så svårt att bara släppa taget och kanske börja ägna dig åt vettigare saker som åt dig själv och din egna lilla familj?! Let it go, R kommer inte tillbaka. Dina små attempts till uppmärksamhet får dig bara att framstå som ännu mer patetisk. Och vad beträffar mig själv så kommer jag aldrig att försvinna hur mycket du än försöker, önskar och vill. Du har bevisat gång på gång vad du går för, du lider av allvarligt psykiska besvär och likaså dina "fina" små vänner. Vi kan ju ta dig Emmelinn som exempel, vem är det som copy catar vem egentligen? Kan du inte komma något mer orginellt än att härma din egen vän! Pinsamt. How ever, ni kan gott sitta där och leva era små patetiska liv. Det här är min blogg och jag skriver precis vad jag vill. Om det inte passar så sluta klicka er in här, as simple as that! Man börjar ju på allvar att undra vem det är som har svårt att gå vidare?! Ni måste hata att älska mig så mycket, jag kan inte komma på något annat :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR