Fredag



Startar denna härliga fredag med lite skön musik, får mig inte alls att längta tillbaka till mitt andra hem. Jag har faktist börjat spåna på att åka tillbaka inom det närmsta året i allafall. Längtar på tok för mycket efter mina fina vänner samt människorna, atmosfären, färgerna...Jag kan fortsätta i evigheter, men ni skulle ändå inte förstå. Självklart tar jag med mina fina killar, vill ingenting annat än att dem ska få ta del av det underbara som ligger mig så varmt om hjärtat. Det skulle betyda världen för mig!

Här hemma har vi haft en riktig mys-morgon då lillskrutt har visat sin absolut bästa sida av sig själv. Min älskade lilla unge har bara velat pussas och kramas, inte mig emot. Är det ens möjligt att älska en sådan liten människa så mycket? Så mycket kärlek! Om en liten stund ska jag hoppa in i duschen och sätta på mig ett ansikte. Sedan är det bara att invänta familjen, myyyys!♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR