Funhouse 4 kids

Vissa dagar dagar känner jag mig besegrad av mig själv. Idag är en sådan dag. Efter ett telefonsamtal med min fina mamma, bröt jag ihop fullständigt. Men jag lyckades ta mig samman och prata ut om precis allting tillsammans med min finaste. Jag känner genast hur en rejäl tyngd har lyfts från mina annars så tunga axlar.

För att komma på bättre tankar packade vi in oss i bilen och dagen spenderades på Funhouse 4 kids här i Södertälje. Jag vet inte vem som hade roligast, jag eller Elias?! Haha. Till en början stod han mest stel som en pinne och sneglade på alla miljoner leksaker. Men en stund senare gick han loss på precis allting och tjöt av förtjusning, lyckligare unge får man leta efter. Jag blir såld varje gång han går runt, pratar med sig själv, pekar och viftar med sina små söta ivriga händer i luften. Som om han för en riktig konversation, även om man knappt förstår hälften av vad han pratar om.

Elias har sovit i knappa tio minuter idag och vill ingenting annat än att gå brevid mig och sitta i mitt knä. Så jag ska strax parkera mig i köket och slänga ihop kvällens middag. Sedan hoppas jag på att den lilla vill sova för natten och själv hoppas jag på att få lite "egen-tid". Här kommer i allafall några bilder från förmiddagen.














NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR