Mammas lilla jultomte


Vi börjar närma oss slutet av november månad och julen närmar sig med stormsteg. Jag har redan börjat spåna på hur årets julkort ska se ut. På bilden ovan har ni förra årets julkort taget på öppna förskolans lucia-firande. Åh, vad jag ibland kan sakna när allting var sådär nytt och mysigt.

Julen tillhör en av mina favoriter när det kommer till högtider. Jag har alltid varit väldigt mån om att hålla på mina traditioner, men med åren och ju äldre man blir sker också förändringar. Nu har jag min egna lilla familj och det är min tur att föra tradtionerna vidare. Och jag hoppas innerligt att Elias får uppleva allt det som jag har fått växa upp med och skapa egna tradtioner. Jag är så lycklig att vi får uppleva ännu en jul tillsammans och alla år som komma skall.

Kvällen börjar lida mot sitt slut, och Elias sover störtskönt i våran härligt stora säng. Själv tänkte jag parkera mig i soffan ett slag, men först ska mitt trötta lilla face få sig en vårdande ansiktsmask. Fräscht!


Patricia♡

Vad sött:)


Blogg: http://patriciac.blogg.se/
Daniella

Ha en fin dag :D


Blogg: http://daniellaevelina.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR