Saturday

Morning babes! Efter en lång och härlig sovmorgon känner jag mig äntligen pigg och utvilad igen, så himla skönt! Mina fina killar sover än, så jag tänkte faktist kliva upp och ta mig iväg till solariumet en sväng. Ska ringa finaste bästis och kolla om hon ska med.

Lite senare sticker jag och lilla familjen iväg till något mysigt lekland så att den lilla får leka av sig lite. Har vi tur så kanske vi får lite barnledigt ikväll också. Det här med barnpassning är inte direkt någonting som vi är bortskämda med. Min fina mamma har dock lovat att passa lillskruttis lite mer när hon går på julledighet.

Nu ska jag göra mig en kopp thé och klä på mig, vi hörs lite senare finisar!


Nettez

sv; joo visst är han! han är grymt bra :D

Molly mä, fast hon åkte ur :(


Blogg: http://neettezcarasig.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR