Söndagsmys hemma hos Ilham


Jag älskar dem här bilderna. Elias första riktiga jul hemma hos faster, tillsammans med fina Ilham & Gorgees. På bilderna är han bara 5 månader gammal. Inte klokt att vi snart ska få uppleva en andra jul tillsammans med våran stora lilla kille ♥

Mina boys vaknade upp från sin eftermiddags-nap efter bara någon timme. En stund senare satt vi i bilen påväg hem till Ilham och Gorgees, även kända som Elias bonus farmor och bonus farfar. Fina Ilham har på knappa två veckor hunnit gå ner 11kg efter by pass operationen. Jag är så stolt över henne, det är vi alla!

Hur som helst, vi blev kvar ett tag och lillskruttis blev som vanligt bortskämd med uppmärksamhet. Min fina lilla unge! Som han älskar att omges av människor, och jag kan bara se det som något positivt. Det underlättar när han börjar på dagis senare i vinter.

Efteråt följde vi med hem till bästa faster medans min finaste åkte iväg för att hjälpa några vänner. Drack en kopp thé och lillskruttis fick leka av sig tillsammans med fina kusiner. Nu är vi hemma och jag ska strax parkera min trötta kropp i soffan ett slag. Tack alla fina för en underbar dag!


Patricia♡

Tusen tack för din jättefina kommentar. Blev glad.



Kram


Blogg: http://patriciac.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR