Trött mama!



Det var nästan så att jag själv strök där ett tag, när Elias slocknade i soffan tidigare nu ikväll. Han sov i närmare två timmar, men är nu uppe på benen igen lilla skruttungen! Har suttit och zappat runt på tv'n i förhoppning om att det ska gå någonting spännande på tv. Men icke!

I morgon är det äntligen fredag och vi åker hem till mami för vårat obligatoriska fredagsmys. Om vädret tillåter blir det även en sväng till lekparken så att liten får springa av sig all överflödig energi han lyckas samla på sig under dagen. Idag var vi duktiga och gick ut redan efter frukost och jag ser gärna att vi fortsätter med detta. Barnbidraget trillar in på kontot i morgon vilket även innebär att vi måste åka och storhandla. Yay! Jag älskar att storhandla, kanske för att jag älskar mat?! Haha. När vi ändå ska åka och handla kan jag alltid passa på att köpa nya strumpor till liten. Alla dessa omaka par, börjar nästan undra om det är någon som äter strumpor i den här familjen? Nog för att jag själv är barfota barn och avskyr att ha strumpor på mig. Nej, jag har inte ens strumpor på mig i skorna. Jag är skitäcklig, men jag kan bara inte förmå mig. Euw!

Nu, blöj-byte och kvällsmys i soffan. Ha en fin kväll raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR