Fredag hemma hos mormor

Har precis varit ute och rastat hunden tänkte jag precis säga, men jag menade ju ungen såklart. Det blev en härlig liten promenad till lekparken i det strålande solskenet. Lilleman lekte med fulla muggar, upp i rutchkanan, ner i rutchkanan och så höll han på ett tag. Medans han gjorde det, satt jag på en bänk och bara njöt.

Idag är vi i vanlig ordning hemma hos mamma och hälsar på, som alltid på fredagar. Jag tycker att det är så viktigt att ha en dag i veckan som bara är våran. Ikväll ska vi bara mysa, äta god mat, dricka ett glas rött och bara va. Inga måsten och ingen tid att passa, såååå skönt!

I morgon däremot så är lilleman fasters för hela slanten. Jag och min finaste ska nämligen iväg på partaj. Hah, den ni! Förhoppningsvis hinner jag ner på stan en sväng, för jag har absolut INGENTING att ha på mig. Hjälp?! Klädkod, jeans...hmmm.

Nåja, mor är på väg hem och under tiden tänkte jag låna hennes tvättmaskin ett slag.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR