Hej magsjuka!

Större delen av söndagsmorgonen spenderades på ett kallt badrumsgolv, framstupa hulkandes över toaletten. Nu har även mamman i huset blivit magsjuk, så INTE okej! Lilleman är fortfarande ruskigt dålig i magen så i morgon blir det ett besök på vårdcentralen för ett eventuellt avföringsprov. Kanske rör det sig om en virusinfektion, we'll see!

Idag har jag inte gjort många knop mer än att dega i soffan framför Teen mom 2 weekend break. Jag vet inte vad jag hade gjort utan mitt älskade MTV. Har verkligen ingen som helst energi till att göra någonting överhuvudtaget. Måste repa mig till i morgon för jag har fan inte råd att stanna hemma en dag till med tanke på att min finaste äntligen tagit förnuftet till fånga och bytt kvällspassen mot morgonpassen. Detta för att våra arbetstider skall gå ihop så att vi båda skall kunna jobba utan att behöva oroa oss för barnvakt etc.

Ah, måste lägga mig igen. Mitt huvud snurrar och dessutom är jag så trött att ögonen snart går i kors. Jag kikar in här igen när jag mår lite bättre.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR