Min lilla påskkärring!





Visar två förtjusande bilder på min förkylda lilla påskkärring. Lilleman fick bli hemma från dagis idag och mysa med mig istället. Såg ingen anledningen att ha honom där när det ändå var så många barn som var lediga. Så vi tog helt enkelt sovmorgon och hela förmiddagen och eftermiddagen har sprungit iväg.

Så snart min finaste kom hem från jobbet, passade jag på att göra mig ett efterlängtat frisörbesök. Dem hade ingen tid igår så dem klämde in mig nu på eftermiddagen istället. Känner mig som en helt ny människa, lika nöjd varje gång. Jag ska strax slänga i mig lite mat innan jag sticker iväg för några timmars arbete på kontoret. Får väl se hur det går med tanke på att dem flesta har gått på påskledighet.

Later darls!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR