Newz

Morning babes!

Tar en liten paus mitt i allt städande för en snabb uppdatering här på bloggen. Lämnade lilleman för sista gången på dagis denna vecka, sedan väntar ytterligare fem dagars ledighet. Alla dessa röda dagar, man blir alldeles tokig. Annars så har vi haft en vecka fylld av jobb och andra härliga aktiviteter.

Just det, bläddrade i senaste numret av Newz och vem tror ni man hittade bland mingelbilderna? Jo, om inte våran fina lilleman. Jag dööööör så sööööööt! Måste ju ta med ett exemplar till mamma i morgon när vi åker ut och hälsar på, där vi även stannar över natten. Jag tänkte nämligen passa på att dela ut lite nykundserbjudanden under lördagen, nu när vi har blandat in nykundsförsäljning på jobbet.

Aja, nu ska jag käka en härligt god frukost och sedan fortsätta storstädningen här hemma.








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR