No good

Jag är ett vrak. Har varit förkyld och eländig i flera dagars tid nu och ingenting verkar hjälpa. Tvingade mig själv och lilleman in till stan igår, det skulle jag inte ha gjort. Jag blev sängliggandes resten av kvällen, lagade mat, drack ett glas rött tillsammans med babe innan det var dags att återigen krypa till sängs.

Idag har vi inte gjort ett skit, mer än att hänga i tvättstugan och glo på tv. Allt jag vill är att bli frisk så att jag kan börja jobba igen och bli lite människa. För nu är jag allt annat än just det. Om det är fint väder i morgon blir det till att hänga i parken och rasta lilleman. Stackarn har varit mer än uttråkad dessa dagar, så det passar ju perfekt då hela familjen är hemma.

Uppdaterar mer när jag mår bättre. Ahhh.....kill me!!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR