Wednesday



Hej förkylda onsdag! Jag och lilleman försov oss bigtime, så vi blev helt enkelt hemma från dagis. Solen skiner, perfekt dag för att hänga i parken innan det är dags att dra till jobbet. Jag är sjukt förkyld, men lite alvedon och ett par koppar thé så ska det nog ge med sig.

Jag ska strax slänga ihop en snabb och enkel lunch samt invänta att min finaste kommer hem från jobbet. Vi får passa på att njuta av varandra nu innan han tar över butiken tills dem flyttar till en ny lokal. Vart talar jag inte om. Nu pockar mitt lilla hjärta på sin kära mors uppmärksamhet, och det skall han få!

Ha en fin dag!


Catarina Jonsson - Foto och Bloggdesign

Vill önska en fortsatt trevlig dag! :)

/Catarina


Blogg: http://catilous.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR