Elias 2 år idag!

 
Inte klokt att våran fina lilleman redan fyller 2 år. Klockan 15:23 söndagen den 11 juli 2010 kom du äntligen till världen efter tretton timmars långt värkarbete, och jag blev mamma för första gången. Det finns inget barn i hela världen som sprider så ändligt mycket ljus, kärlek och harmoni som du. Jag är så stolt som får vara mamma till just dig, och jag är så förväntansfull över vad och vem du kommer bli när du blir stor. Vad som än händer, vilken väg du än väljer att gå i livet så finns jag alltid här. Jag stöttar och tror på dig in i det sista, för jag vet att du kan klara av vad som helst. Det har du redan bevisat sedan första dagen vi såg dig! Jag älskar dig så oändligt mycket, mer än vad ord kan beskriva. Lycka är du!
 
 
Vårat första möte som mamma och son ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR