Mojitos at sunset

 
Vi har det verkligen så himla bra här hemma hos min fina mamma. Sedan att lilleman har varit vaken non stop sedan klockan halv tio i morsse är en annan femma. Han är så nedrans envis mitt älskade lilla barn, så skönt när någon annan i den här familjen kan kliva in och ta över när det bara blir för mycket. Så ikväll har jag faktist kunnat sitta ute på balkongen i solnedgången och druckit mojitos tillsammans med min underbara lillasyster. Vi satt och pratade om sådant bara tjejer förstår sig på. Vi har även planerat en eventuell utgång i veckan som kommer, fun fun fun!
 
Nu däremot tänkte jag skämma bort mig själv med att lägga en avkopplande ansiktsmask, fixa naglarna och sedan sooooooova! I morgon blir det upp i ottan för att fixa och förbereda inför lillemans 2-års kalas. Kommer bli awesome!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR