Parkhäng en fin sommardag

 
 
 
Bjuder på dessa underbara bilder från dagens parkhäng, tills jag har gått igenom resten av alla miljoner kort som jag lyckades knäppa på kidsen. Lika busiga, glada och smutsiga som för dryga året sedan, inte klokt så stora dem börjar bli!
 
Sommarvärmen tycks ha hittat tillbaka och det sista vi gör är att sitta inne. Så idag packade vi väskan med mat, fika och leksaker för parkhäng med fina vänner. Vi blev ett gäng på fyra mammor med respektive barn, så himla mysigt! Där blev vi kvar hela eftermiddagen, sparkade boll, lekte i sandlådan, åkte rutchkana, gungade, fikade och konverserade i timmar om allt och ingenting. Så himla mysigt! Lilleman var på tipptopp och skötte sig precis som alltid exemplariskt när vi är bland folk. Han är så sjukt social och glad precis hela tiden, pratar och vevar med armarna. Fina lilla unge!
 
Vi blev hämtade av pappan i familjen strax efter klockan sex, och jag fortsatte vidare mot jobbet. Gick riktigt bra idag med och jag kunde inte vara lyckligare. Kommer sitta fint på semesterkontot sedan i slutet av månaden, som vi längtar till semestern nu!
 
I morgon blir näst sista dagen för lilleman på dagis. Ja, jag hade glömt bort att vi hade en hel vecka kvar. Vi har i allafall bestämt oss för att söka ny dagisplats tills nästa termin, hoppas bara att det ska gå vägen. Med våran vanliga tur så kommer det väl gå åt pipan bara för det! Äh, vi håller tummarna helt enkelt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR