Sangriatime

 
Vädergudarna har varit allt annat än på våran sida de senaste dagarna (läs: veckorna), men idag till min stora lycka så stod termometern på ca +26 grader och strålande sol. Hoppade i min söta playsuite, tog med mig lilleman och åkte ut till mamma för obligatoriskt fredagsmys och vi är kvar än. Jag tänker inte ens be om ursäkt för min dåliga uppdatering här på bloggen, har liksom prioriterat annat så som jobb, familj och vänner på senare tid. Framför allt jobbet, allt för att vi skall ha en sådan härlig, välförtjänt och lyxig semester som möjligt.
 
Vi har precis dukat upp med plockmat och är inne på våran tredje kanna med sangria, så sjukt gott! Nu är det bara två veckor kvar med jobb, sedan tar vi semester på riktigt! För fem minuter sedan hade vi strålande sol, nu öser regnet ner, blixtrar och dundrar som bara den. Jag vet inte om man skall skratta eller gråta, är detta vad man skall kalla svensk sommar?! Ge mig Cypern NU!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR